مرجع دانلود رایگان نرم افزار، فیلم ، بازی، فایل لایه باز و...  

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کیفیت این سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 99896

آموزش تصویری نصب AUTODESK 3DS MAX 2014


آموزش تصویری نصب AUTODESK 3DS MAX 2014

آموزش تصویری نصب AUTODESK 3DS MAX 2014

پس از استقبال از آموزش های قرار گرفته در وبسایت آموزشی آسارایان به خصوص سری های آموزشی فتوشاپ اینک به درخواست شما عزیزان سری آموزش های 3ds Max را آغاز می نماییم. امید است همچون گذشته ما را با نظرات خود آگاه نمایید. پیش از شروع لازم بر خود لازم میدانم تا از کمی و کاستی هایی که ممکن است در آموزش ها وجود داشته باشد از شما پوزش بخواهم.
نسخه ای که برای آموزش انتخاب شده است Autodesk 3ds Max 2014 می باشد . این نسخه فقط در سیستم عامل های 64 بیتی قابل نصب است. در صورتی که ویندوز شما 32 بیتی است (win XP , win 7 32bit , win 8 32bit) از ورژن 2013استفاده نمایید. در صورتی که قصد کاربری حرفه ای از 3ds Max را دارید رم سیستم خود را حداقل به 8 گیگابایت افزایش دهید تا در اجرای برنامه با مشکل روبرو نشوید .


در ابتدا میخواهم این نرم افزار را نصب نمایم. پس از اجرای فایل SETUP در DVD برنامه تصویر زیر نمایان می گردد:

1


در این مرحله شما نیازی نیست عملی را انجام دهید تا زمانی که نصب نرم افزار به این مرحله برسد:

2


در این مرحله با کلیک بر روی گزینه ی Install نصب نرم افزار را آغاز می کنیم. پس از این مرحله تصویر زیر نمایان می گردد که قوانین استفاده از نرم افزار به زبان انگلیسی می باشد. دکمه ی I ACCEPT را انتخاب نمایید که به منزله ی موافقت شما با این قوانین می باشد. سپس بر روی NEXT کلیک کنید.

3


در این مرحله گزینه ی STAND ALONE را انتخاب کنید و سریال نرم افزار را در قسمت مربوطه وارد کنید. توجه داشته باشید که سریال وارد شده در عکس به صورت نمایشی می باشد ، شما می بایست سریالی را که در بسته و یا در قسمت کرک نرم افزاری که خریداری نمودید وارد نمایید. سپس بر روی NEXT کلیک کنید.

4


در مرحله ی بعد در قسمت BROWSE آدرسی که می خواهید نرم افزار در آن قسمت نصب شود را انتخاب کنید و بر روی NEXT کلیک کنید.

5


منتظر بمانید تا نصب نرم افزار به اتمام برسد. در این مدت شما می توانید از طرح ها و مدل های زیبایی که به وسیله ی 3ds Maxایجاد شده است در صفحه ی نصب مشاهده نمایید!
پس از اتمام بر روی FINISH کلیک کنید.

پس از نصب باید نرم افزار خود را کرک یا پچ نمایید. شرکت های مختلف نرم افزاری (پرند ، دریا ، گردو ، لرد و ... ) روش های مختلفی را در بسته های نرم افزاری خود گنجانده اند که طبق راهنمای قرار گرفته در داخل بسته باید اقدام به ACTIVATE نمودن نرم افزار نمایید. همچنین شما می توانید به صورت آزمایشی 30 روز از این نرم افزار استفاده نمایید (بدون active کردن).

  انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 280

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، خیابان آزادی

"اگــــر با مــــن نبــــــودش هیـــچ میلــــی......چـــــرا جام مـــــرا بشکســـــت لیلـــــی" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ تمامی امکانات این سایت تقدیم به Z.B می‌شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما