مرجع دانلود رایگان نرم افزار، فیلم ، بازی، فایل لایه باز و...  

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کیفیت این سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 99836

دانلود کتاب«بینوایان» اثر ویکتورهوگو


دانلود کتاب«بینوایان» اثر ویکتورهوگو

دانلود رایگان کتاب«بینوایان» اثر ویکتورهوگو

نام: بینوایان

نویسنده: ویکتور ماری هوگو
مترجم: محمد مجلسی
ناشر: انتشارات دنیای نو
سال چاپ: ۱۳۸۰ه ش
زبان: فارسی
نوع فایل: PDF
حجم جلد اول: ۱۰٫۵MB
حجم جلد دوم: ۹٫۶۵MB
حجم جلد سوم: ۹٫۹۰MB
حجم جلد چهارم: ۸٫۸۲MB
برای دانلود جلد اول این‌جا کلیک کنید: Binavayan jold 1
برای دانلود جلد دوم این‌جا کلیک کنید: binavayan jold 2
برای دانلود جلد سوم این‌جا کلیک کنید: binavayan jold 3
برای دانلود جلد چهارم این‌جا کلیک کنید: binavayan jold 4
معرفی نویسنده
ویکتور هوگو شاعر، نمایش‌نامه‌نویس و رمان‌نویس فرانسوی، یکی از مشهورترین داستان‌نویسان رمانتیک قرن نوزدهم است. پدر وی از فرماندهان ارتش ناپلئون بود.
وی ده ساله بود که مادرش از پدرش طلاق گرفت. چند سال بعد با این‌که مادر هوگو، می‌خواست او وکیل شود، اما ویکتور، به دنبال نویسندگی رفت.
پانزده ساله بود که برخی از اعضای فرهنگستان فرانسه به اشعار او علاقه‌مند شدند. چهارسال بعد نیز لویی شانزدهم چنان از نخستین مجموعه اشعارش خوشش آمد که برای او مقرری سالانه برقرار کرد.
ویکتور هوگو، با این‌که شاعر، نمایش‌نامه‌نویش و رمان‌نویس بود و درحدود پنجاه اثر از خود به یادگار گذاشت، اما شاید راز جاودانگی‌اش بیش‌تر به خاطر رمان‌هایش به ویژه«بینوایان» ۱۸۶۲م باشد، وی در شصت سالگی رمان «بینوایان» را به اتمام رساند و اعلام کرد که دیگر از مردن نمی‌هراسد، زیرا که وظیفه‌اش را انجام داده است! این چگونه وظیفه‌ای بود؟! با خواندن این کتاب جذاب به این وظیفه پی خواهید برد.
معرفی کتاب
«بینوایان»، رمانی نوشته ویکتور هوگو، نویسنده‌ی سرشناس فرانسوی است، این کتاب اولین بار در سال ۱۸۶۲م منتشر شده و یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های قرن۱۹م محسوب می‌شود.
این رمان به محبوبیت بزرگی بر روی صحنه نمایش و تلویزیون دست پیدا کرد که می‌توان به فیلم‌هایی مثل «بینوایان موزیکال» و «بینوایان فیلم ۲۰۱۲» اشاره کرد.
«بینوایان»، رمانی‌ست که انسان‌دوستی و عشق به فقرا در آن موج می‌زند، بخاطر داستان گیرا، شخصیت‌های گوناگون، صحنه‌های رنگارنگ و ارائه تصاویری واقعی از بی‌عدالتی و فقر شاید به قول هوگو: «تا وقتی فقر در جهان است، هنوز میلیون‌ها خواننده داشته باشد».
اما این رمان اهمیت دیگری نیز دارد. تاریخ، جغرافیا، روابط اجتماعی و سیاسی فرانسه و مردم آن را، ضمن داستانی جذاب و با ریزبینی خاصی به تصویر می‌کشد، آن هم در دوره‌ای که غیر از رسانه‌های نوشتاری، رسانه‌ی دیگری نبود. این کتاب دارای چهار می‌باشد.

  انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 406

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، خیابان آزادی

"اگــــر با مــــن نبــــــودش هیـــچ میلــــی......چـــــرا جام مـــــرا بشکســـــت لیلـــــی" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ تمامی امکانات این سایت تقدیم به Z.B می‌شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما