مرجع دانلود رایگان نرم افزار، فیلم ، بازی، فایل لایه باز و...  

محل لوگو

نظرسنجی سایت

کیفیت این سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 99890

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از QUICK ASSIST


آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از QUICK ASSIST

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از QUICK ASSIST

عیب یابی و رفع مشکلات کامپیوتری نیاز به تخصص و تجربه دارد . تقریبا تمام کاربران از کامپیوتر و برنامه های آن استفاده می کنند ولی هنگام بروز مشکل نمی توانند رفع عیب کنند . اشکالی هم ندارد و به طور کلی باید به همین شکل باشد زیرا یک کاربر توانایی ندارد از هر ابزاری که استفاده می کند ، در صورت خراب شدن ، مشکل را رفع کند .خوشبختانه در ویندوز 10 برنامه ای وجود دارد با عنوان Quick Assist که از طریق اینترنت می توانید به یک ویندوز دیگر متصل شده و آن را کنترل کنید . از این برنامه برای رفع مشکلات سیستم عامل هم استفاده می شود .

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist

ویندوز چندین ابزار برای کمک از راه دور از طریق اینترنت عرضه کرده است که یکی از آنها Quick Assist می باشد . این ابزار به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در شرایط حساس به کامپیوتر کاربر مورد نظر وصل شده مشکل را حل کنید . اگر قصد درست کردن ویندوز 10 را دارید می توانید از این ابزار استفاده کنید در غیر اینصورت باید از Remote Assistance کمک بگیرید .

1. برای فعال کردن “Quick Assist” کافیست در کادر جستجوی ویندوز 10 دستور “Quick Assist” را تایپ کرده و بر روی کلید اینتر کلیک کنید . یا می توانید مستقیم وارد مسیر Start > Windows Accessories > Quick Assist شوید .

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 1

2. همانطور که مشاهده می کنید برنامه با دو گزینه پیش فرض فعال می شود .

  • کمک گرفتن یا Get Assistance
  • کمک دادن یا Give Assistance

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 2

3. برای استفاده از این قابلیت حتما باید حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید . آدرس ایمیل یا شماره تماس مرتبط با حساب کاربری مایکروسافت خود را به همراه رمز عبور وارد کرده سپس روی Sign in کلیک کنید.

نکته: اگر تا کنون برای خود در مایکروسافت حساب کاربری درست نکرده اید ابتدا یکی بسازید و ادامه مراحل را دنبال کنید.
پس از کلیک بر روی Sign In منتظر بمانید تا کد امنیتی (Security Key) منحصر به فرد شما نمایش داده شود. حال باید این کد را برای شخصی که میخواهید به سیستم او متصل شوید بدهید.پس از انجام این کار، یک کد امنیتی دریافت خواهید کرد که در مدت 10 دقیقه منقضی می شود. اگر کد شما منقضی شود، همیشه می توانید با کلیک بر روی "کمک" دوباره یک مورد جدید را انتخاب کنید که برای ده دقیقه دیگر معتبر خواهد بود. (آموزش ساخت اکانت هات میل Hotmail)

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 3

4.در کامپیوتر کمک گیرنده ابتدا برنامه Quick Assist را از منوی Start جستجو و اجرا کنید. سپس روی گزینه Get Assistance کلیک کنید.

حال کد امنیتی کامپیوتر کمک دهنده را در بخش Code کامپیوتر وارد کنید و روی Submit کلیک کنید.

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 4

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 5

5. همانطور که مشاهده می کنید به کامپیوتر مقصد متصل شده اید . ممکن است انجام اینکار چند دقیقه زمان ببرد پس صبور باشید . بعد از اتصال دسکتاپ کامپیوتر مقصد در کامپیوتر شما نمایش داده خواهد شد . شما دسترسی کامل به تمام تنظیمات کامپیوتر دارید و به راحتی می توانید تمام بخش های آن را مورد بررسی دقیق قرار بدهید .

شما می توانید کامپیوتر فرد مورد نظر که به آن وصل شده اید را عیب یابی، تغییر تنظیمات، بررسی نرم افزارهای مخرب، نصب نرم افزار، و یا انجام هر کاری دیگری که نیاز داشته باشید .

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 6

6. با انتخاب گزینه End بالای صفحه کاربر می تواند برنامه را ببندد .

آموزش عیب یابی ویندوز 10 از راه دور با استفاده از Quick Assist 7

  انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 273

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، خیابان آزادی

"اگــــر با مــــن نبــــــودش هیـــچ میلــــی......چـــــرا جام مـــــرا بشکســـــت لیلـــــی" ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ تمامی امکانات این سایت تقدیم به Z.B می‌شود

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما